بازاریابی محصولات کارخانجات صنعتی در کشور ایران به روش های مختلف و متنوعی انجام می شود. آیا می دانید چه نوع از بازاریابی در کشور ایران بیشترین اثر در فروش محصولات تجاری دارد؟
در گذشته نه چندان دور شرکت ها و بنگاه های تجاری، جهت معرفی محصولات خود به خریداران از شیوه های مختلفی به اسم بازاریابی استفاده می کردند. برخی از شرکت ها با فرستادن شخصی بعنوان نماینده در نزد مشتری، محصولات خود را به آنها معرفی نموده و سعی بر فروش محصولات خود داشتند.
با گذشت زمان و استفاده مردم از ارتباطات تلفنی، شرکت ها و کارخانجات تجاری نیز از این ابزار بعنوان یک وسیله در جهت فروش محصولات خود استفاده نمودند. این شیوه از شیوه فرستادن نماینده ای بعنوان بازاریاب در نزد مشتریان، بسیار مقرون بصرفه تر و همواره راضی کننده تر از شیوه قبلی واقع شد.
بازاریابی در عصر اینترنت
هم اکنون که در عصر اینترنت هستیم و استفاده روزافزون عموم مردم از ابزار های ارتباطی و تکنولوژی اینترنت، آن دسته از شرکت هایی که بتوانند محصولات خود را با این شیوه به مشتریان معرفی نمایند، از رقبای خود چندین گام اساسی جلوتر می باشند.
گروه توسعه تجاری آبگون با بکارگیری از بروزترین تکنولوژی های روز و ابزارات بازاریابی و تبلیغات، محصولات بنگاه های تجاری را به مشتریان بالفعل معرفی می نماید.
اگر شما نیز شرکت تجاری و یا اینکه بنگاه تجاری هستند که قصد معرفی محصولات خود به مشتریان دارید، فقط کافی است تا با گروه توسعه تجاری آبگون تماس حاصل نمایید و فروش محصولات خود را چندین برابر نمایید.